Pages

July 6, 2014

Awllet - woot woot!


 Today I'm bringing you guys to the universe of comics!
My talented friend Sofia created the coolest wallets and cigarette cases you'll ever see!

Meet AWLLET.






These cool pieces are all handmade and priced between 4€ and 5€! Quite a bargain, uh?!
Oh, and did I forgot to mention that EVERY PIECE is one of a kind?






This makes a perfect gift for dads and boyfriends! It's always so hard to get something cool for them, right? Well, not anymore. :)

Shop the Awllet items.
Follow Awllet on Facebook!
Follow Awllet on INSTAGRAM!

INFO & ORDERS - awllet.store@gmail.com



What's your favourite piece from Awllet?



Also, giveaway going on here!
G I V E A W A Y - G I V E A W A Y - G I V E A W A Y

xx
Rita

8 comments:

  1. São super originais! Não conhecia. Adoro as carteirinhas :)
    beijinhos

    thefancycats.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bem giros! Ideias super originais!
    Beijinhos

    ReplyDelete
  3. Não fumo, mas se fumasse umas dessas não me escapava! :)
    Que coisas tão giras!
    Beijinho*

    ReplyDelete
  4. Não conhecia, mas as peças parecem ser bastante originais! :)
    P.S.: Agradeço o comentário que deixaste no meu último post, vou continuar a escrever mais publicações do género. Numas das próximas vou incluir algumas dicas como sugeriste!
    Beijinho*

    http://theinsideofvogue.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. Adoro a originalidade ;) Vou lá espreitar

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Eu acho que não dava ao namorado, guardava mesmo para mim hehehehe

    ReplyDelete
  7. Muito obrigada, mesmo! Infelizmente não consegui, mas isso não me impede de ir! eheh
    As carteiras são mesmo giras!
    Mil beijinhos para ti!

    ReplyDelete